FAQ

Restaurant

Kan ik bij jullie een cadeaubon kopen?
Ja, zeker. 1. Een papieren cadeaubon verkopen wij in 1 van onze restaurants, waarvan je zelf het bedrag kunt bepalen. Wij kunnen deze helaas niet opsturen. Deze kun je inleveren als je bij ons in het restaurant komt eten.
2. Online cadeaubon: We verkopen ook online cadeaubonnen, die zijn te bestellen via events@desushimeisjes.nl. Deze cadeaubonnen kun je gebruiken voor online bestellingen (bezorgen en afhalen), door de unieke code te verzilveren op onze site.

Ik heb een Haagse Schatten/Help de horeca/Gifty – bon kan ik die inleveren?
Ja, zeker. Die zijn uitsluitend in te leveren wanneer je bij ons komt eten. Dus niet voor afhaal/bezorg bestellingen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt bij ons alleen met pin betalen. 

Hoe laat sluit de keuken?
Bij de Prins Hendrikstraat stipt om 21.00 uur (i.v.m. met de vergunning). Bij de Valkenboskade is het variabel tussen 21.00 en 21.30 uur.

Voor hoe lang reserveer ik een tafel/Kan ik natafelen?
In principe reserveer je een tafel bij ons voor 2 uur. Als er ruimte is, kan je natuurlijk altijd langer blijven.

Hebben jullie ook een terras?
Ja. Bij beide filialen! Het is mogelijk om voor het terras te reserveren via de website of telefonisch. Mocht het uiteindelijk tóch gaan regenen dan kunnen we jullie helaas niet verzekeren van een plek binnen. Maar we hebben sowieso wat plekjes onder de luifel waar je droog zit. 

Is het een all you can eat restaurant?
Nee. Maar we werken wel met vaste menu’s. Daarnaast is het mogelijk om asian bites los te erbij te bestellen. 

Mag ik een hond meenemen?
In principe wel. Wij gaan er vanuit dat de baasjes zelf weten of de hond zich in het restaurant kan gedragen.

Ik heb een allergie, kan ik dan wel bij jullie eten?
Wij hebben een uitgebreide allergenen kaart. De sushi wordt vers gerold dus in principe kunnen we met elke allergie rekening houden. Laat de allergie tijdig weten aan ons personeel en het liefste ook bij de reservering vermelden.

Kan ik ook bij jullie lunchen?
Ja, voor late lunch. We zijn op vrijdag, zaterdag en zondag bij beide filialen om 14.00 uur geopend. 

Kan ik met een groep komen eten?
Vanaf 6 personen graag even telefonisch contact opnemen!

Ik heb een klacht, bij wie kan ik terecht?
Vraag gelijk naar de leidinggevende van de dag wanneer je een klacht wil melden! We stellen het zeer op prijs als jullie meteen vertellen wat niet goed is gegaan tijdens de avond, zodat we dit ook meteen kunnen oplossen en bespreken met ons personeel. Mocht dit niet lukken of zijn er klachten eraf, dan zien wij graag een mail tegemoet naar prinshendrik@desushimeisjes.nl of naar valkenbos@desushimeisjes.nl.

Take away/bezorgingen

Ik kan niet bij jullie bestellen hoe komt dat?
Als je niet bij ons kan bestellen komt dat vaak doordat wij niet bezorgen bij jou thuis. Daarnaast komt het soms ook wel eens voor dat wij tijdens de avond genoodzaakt zijn om de website te sluiten, i.v.m. grote drukte. Je kan altijd even naar 1 van de restaurant bellen voor meer uitleg!

Hoe lang duurt het voordat een bezorgbestelling bij mij thuis is?
Wij streven ernaar om jullie bestelling binnen 1 uur na de besteltijd te bezorgen. Mocht dit langer duren, dan zorgen wij ervoor dat je gebeld wordt.

Vanaf hoe laat kan ik sushi komen ophalen?
Op vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 14.15 uur. De andere dagen vanaf 15.45 uur. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt bij ons alleen met pin betalen. 

Vanaf hoe laat bezorgen jullie?
Dagelijks vanaf 16.45 uur. Let op; op vrijdag t/m zondag zijn we geopend vanaf 14.00 uur maar bezorgen wij uitsluitend via deliveroo tussen 14.00 en 16.45 uur. Na 16.45 uur bezorgen wij weer via onze eigen website. 

Ik heb een allergie, kan ik dan wel bij jullie bestellen?
Ja, zeker. Om de allergenen kaart te kunnen bekijken ga je naar de website, druk je op ‘’take away’’, vervolgens op ‘’klik hier om sushi te bestellen’’, daarna op ‘’bestel online’’ en uiteindelijk kun je bij ‘’filters’’ aanvinken dat je de allergenen wilt zien. Onder elk product staan dan de allergenen vermeld. Je kan dit telefonisch altijd met ons checken.

Ik heb een klacht, bij wie kan ik terecht?
Je kunt tot ongeveer 23.00 uur beide restaurants bereiken. We stellen het erg op prijs als jullie meteen bellen, zodat we het gelijk kunnen oplossen. Mocht dit niet lukken dan zien wij graag een mail tegemoet naar prinshendrik@desushimeisjes.nl of valkenbos@desushimeisjes.nl