FAQ

Restaurant:

Kan ik bij jullie een cadeaubon kopen?
Ja, zeker. Die verkopen wij uitsluitend bij ons in 1 van de restaurants. Wij kunnen deze helaas niet opsturen. Je kunt zelf het bedrag van de cadeaubon bepalen.

Hoe laat sluit de keuken?
Bij de Prins Hendrikstraat stipt om 21.00 uur (i.v.m. met de vergunning). Bij de Valkenboskade is het variabel tussen 21.00 en 21.30 uur.

Voor hoe lang reserveer ik een tafel/Kan ik natafelen?
In principe reserveer je een tafel bij ons voor 2 uur. Als er ruimte is, kan je natuurlijk altijd langer blijven.

Hebben jullie ook een terras?
Ja. Bij beide filialen! Het is niet mogelijk om voor het terras te reserveren, maar als er plek is kun je altijd op het terras zitten.

Is het een all you can eat restaurant?
Nee. Je bestelt bij ons á la carte.

Mag ik een hond meenemen?
In principe wel. Wij gaan er vanuit dat de baasjes zelf weten of de hond zich in het restaurant kan gedragen.

Ik heb een allergie, kan ik dan wel bij jullie eten?
Wij hebben een uitgebreide allergenen kaart. De sushi wordt vers gerold dus in principe kunnen we met elke allergie rekening houden. Laat de allergie tijdig weten aan ons personeel en het liefste ook bij de reservering vermelden.

Kan ik ook bij jullie lunchen?
Alleen bij de Prins Hendrikstraat op vrijdag, zaterdag en zondag tussen 12.00 en 16.00 uur.

Kan ik met een groep komen eten?
Ja, natuurlijk. Mochten jullie van plan zijn om met meer dan 6 mensen te komen eten dan zouden wij het op prijs stellen als jullie tijdig via events@desushimeisjes.nl kunnen reserveren. Hier kunnen jullie ook meer informatie opvragen over menu’s die wij voor groepen aanbieden.

Ik heb een klacht, bij wie kan ik terecht?
Vraag gelijk naar de leidinggevende van de dag wanneer je een klacht wil melden! We stellen het zeer op prijs als jullie meteen vertellen wat niet goed is gegaan tijdens de avond, zodat we dit ook meteen kunnen oplossen en bespreken met ons personeel. Mocht dit niet lukken of zijn er klachten eraf, dan zien wij graag een mail tegemoet naar prinshendrik@desushimeisjes.nl of naar valkenbos@desushimeisjes.nl.

Take away/bezorgingen

Ik kan niet bij jullie bestellen hoe komt dat?
Als je niet bij ons kan bestellen komt dat vaak doordat wij niet bezorgen bij jou thuis. Daarnaast komt het soms ook wel eens voor dat wij tijdens de avond genoodzaakt zijn om de website te sluiten, i.v.m. grote drukte. Je kan altijd even naar 1 van de restaurant bellen voor meer uitleg!

Hoe lang duurt het voordat een bezorgbestelling bij mij thuis is?
Wij streven ernaar om jullie bestelling binnen 1 uur na de besteltijd te bezorgen. Mocht dit langer duren, dan zorgen wij ervoor dat je gebeld wordt.

Vanaf hoe laat kan ik sushi komen ophalen?
Bij de Prins Hendrikstraat op maandag t/m donderdag vanaf 16.15 uur. Op vrijdag t/m zondag vanaf 12.15 uur.
Bij de Valkenboskade dagelijks vanaf 17.15 uur.

Vanaf hoe laat bezorgen jullie?
Vanaf de Prins Hendrikstraat kunnen wij dagelijks vanaf 17.00 uur bij jou thuis bezorgen. Let op; op vrijdag t/m zondag zijn we geopend met lunch, maar bezorgen wij uitsluitend via deliveroo tussen 12.00 en 16.00 uur. Na 16.00 uur bezorgen wij weer via onze eigen website.
Vanaf de Valkenboskade kunnen wij dagelijks op z’n vroegst 17.30 uur bezorgen.

Ik heb een allergie, kan ik dan wel bij jullie bestellen?
Ja, zeker. Om de allergenen kaart te kunnen bekijken ga je naar de website, druk je op ‘’take away’’, vervolgens op ‘’klik hier om sushi te bestellen’’, daarna op ‘’bestel online’’ en uiteindelijk kun je bij ‘’filters’’ aanvinken dat je de allergenen wilt zien. Onder elk product staan dan de allergenen vermeld. Je kan dit telefonisch altijd met ons checken.

Ik heb een klacht, bij wie kan ik terecht?
Je kunt tot ongeveer 23.00 uur beide restaurants bereiken. We stellen het erg op prijs als jullie meteen bellen, zodat we het gelijk kunnen oplossen. Mocht dit niet lukken dan zien wij graag een mail tegemoet naar prinshendrik@desushimeisjes.nl of valkenbos@desushimeisjes.nl