Kan ik bij jullie een cadeaubon kopen?
Ja, zeker. 
Een papieren cadeaubon verkopen wij in 1 van onze restaurants, waarvan je zelf het bedrag kunt bepalen. Wij kunnen deze helaas niet opsturen. Deze kun je zowel online inleveren als bij ons in het restaurant.

Ik heb een Haagse Schatten/Help de horeca/Gifty – bon kan ik die inleveren?
Ja, zeker. Die zijn uitsluitend in te leveren wanneer je bij ons komt eten of komt afhalen. Jouw bestelling moet dan telefonisch worden doorgegeven. Let op: Deze cadeaubonnen kunnen dus niet gebruikt worden voor bezorgbestellingen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt bij ons met pin en contant betalen. 

Hoe laat sluit de keuken?
De keuken van ons restaurant op de Valkenboskade sluit op woensdag t/m zondag om 21:00.

Voor hoe lang reserveer ik een tafel/Kan ik natafelen?
In principe reserveer je een tafel bij ons voor 2,5 uur. Als er ruimte is, kan je natuurlijk altijd langer blijven.

Hebben jullie ook een terras?
Ja. Bij beide filialen! Het is mogelijk om voor het terras te reserveren via de website of telefonisch. Mocht het uiteindelijk tóch gaan regenen dan kunnen we jullie helaas niet verzekeren van een plek binnen. Maar we hebben sowieso wat plekjes onder de luifel waar je droog zit. 

Vanaf hoe laat bezorgen jullie?
Wij bezorgen vanaf 17:15. Vul via onze bestelpagina je postcode in om te zien bij welk filiaal je bestelling terecht komt.

Ik heb een allergie, kan ik dan wel bij jullie bestellen?
Ja, zeker. Om de allergenen kaart te kunnen bekijken ga je naar de website, druk je op ‘’take away’’, vervolgens op ‘’klik hier om sushi te bestellen’’, daarna op ‘’bestel online’’ en uiteindelijk kun je bij ‘’filters’’ aanvinken dat je de allergenen wilt zien. Onder elk product staan dan de allergenen vermeld. Je kan dit telefonisch altijd met ons checken.

Ik heb een klacht, bij wie kan ik terecht?
Je kunt tot ongeveer 22.00 uur beide restaurants bereiken. We stellen het erg op prijs als jullie meteen bellen, zodat we het gelijk kunnen oplossen. Mocht dit niet lukken dan zien wij graag een mail tegemoet naar prinshendrik@desushimeisjes.nl of valkenbos@desushimeisjes.nl

Is het een all you can eat restaurant?
Nee. Je kunt menu’s of losse rollen bij ons bestellen. Daarnaast is het mogelijk om asian bites los te erbij te bestellen. 

Mag ik een hond meenemen?
In principe wel. Wij gaan er vanuit dat de baasjes zelf weten of de hond zich in het restaurant kan gedragen.

Ik heb een allergie, kan ik dan wel bij jullie eten?
Wij hebben een uitgebreide allergenen kaart. De sushi wordt vers gerold dus in principe kunnen we met elke allergie rekening houden. Laat de allergie tijdig weten aan ons personeel en het liefste ook bij de reservering vermelden.

Kan ik ook bij jullie lunchen?
Nee, wij zijn woensdag t/m zondag geopend vanaf 17:00. Prins Hendrikstraat is op zaterdag en zondag wel geopend voor lunch vanaf 12:30.

Kan ik met een groep komen eten?
Vanaf 6 personen graag even telefonisch contact opnemen!